(0)

Košarica je prazna.

Product was successfully added to your shopping cart.

FAQs

Da li je potrebno registrirati se da bi napravila/o narudžbu?

Da, potrebno je odraditi registraciju i napraviti korisnički račun kako bi mogli napraviti narudžbu.

Registrirala/o sam se kao pravna osoba, da li svejedno mogu tražiti račun na fizičku osobu ili moram raditi novi profil?

Nije potrebno raditi novu registraciju ukoliko je korisnički račun otvoren na pravnu osobu, dovoljno je u rubrici Adresa za plaćanje, polje "Faks" prilikom naručivanja staviti napomenu da ne želite R1 račun.

Koji su načini plaćanja dostupni?

Narudžbu je trenutno moguće platiti virmanski ili pouzećem. Kod plaćanja pouzećem, preko dostavne službe DPD moguće je platiti karticama ili u gotovini.  

Koliko dugo se čeka dostava?

Dostava se vrši u roku 1-2 radna dana, ovisno o vremenu zaprimanja narudžbe i dostupnosti proizvoda. U pravilu se sve narudžbe sa opcijom plaćanja pouzećem, zaprimljene do 11h, otpremaju isti dan.

Paket mi još nije stigao, što mi je činiti?

Ukoliko paket niste zaprimili u roku 2-3 dana, molimo da se javite putem maila info@misija-ljepote.hr sa brojem narudžbe kako bi mogli istražiti gdje je nastao problem.

Koliko se plaća dostava?

Dostava se plaća 3,98 eur+PDV, ukoliko se radi o iznosima narudžbe do 66 eur. Cijena dostave za otoke koji nisu mostom povezani s kopnom uvećava se za 30%. Za sve iznose narudžbe iznad 66 eur, dostava je besplatna za područje Republike Hrvatske.

Kako mogu izmijeniti svoju narudžbu?

Ukoliko još niste dovršili proces kupovine na Web shopu, narudžbu je moguće mijenjati sve do trenutka potvrde narudžbe. Ukoliko ste narudžbu već potvrdili, možete se javiti na info@misija-ljepote.hr i napisati željene izmjene. Ako je narudžba već poslana do trenutka kada je želite izmijeniti, moguće je napraviti povrat uz uvjet da proizvod/e niste otvarali, te o vlastitom trošku.

Kako izmijeniti podatke za dostavu?

Ukoliko još niste dovršili proces kupovine na Web shopu, podatke je moguće mijenjati sve do trenutka potvrde narudžbe. Ukoliko ste narudžbu već potvrdili, možete se javiti na info@misija-ljepote.hr i napisati željene izmjene. Ako je narudžba već poslana, izmjenu adrese  možete učiniti u svakom trenutku putem DPD linka koji zaprimite čim preuzmu paket za dostavu.

Kako napravim narudžbu?

Proces naručivanja vrlo je jednostavan, a sastoji se od par koraka: 1.Prijavite se ili registrirajte ukoliko još niste, 2.pronađite željene proizvode i pritisnite "Dodaj u košaricu", 3.pritisnite ikonu kolica u gornjem desnom kutu shopa, 4.potvrdite ili izmijenite podatke za plaćanje i dostavu, 5.potvrdite narudžbu.

Narudžba mi je stigla oštećena, što mi je činiti?

Savjetujemo da pakete pregledate odmah po primitku od strane DPD-a. Ukoliko se u paketu u toku transporta oštetio proizvod, javite se na mail info@misija-ljepote.hr sa slikama oštećenja i brojem narudžbe u roku od 24h od zaprimanja paketa. Novi proizvod će biti poslan u najkraćem mogućem roku.

Želim napraviti povrat, što mi je činiti?

Povrat proizvoda moguć je jedino u slučaju ako proizvod nije otvaran niti korišten, u roku od 7 dana od zaprimanja paketa. Povrat se vrši o vlastitom trošku.

Zaprimila/o sam pogrešan artikl / nisam zaprimila/o sve artikle, što mi je činiti?

Molimo da se javite na mail info@misija-ljepote.hr, kako bi mogli odmah reagirati i u što kraćem roku dostaviti potrebne artikle.

PRIJAVI SE I UŽIVAJ U POGODNOSTIMA!

Zanimaju te noviteti koje ćemo predstaviti uskoro, vrući popusti kao što su Black Friday i Birthday sale ili savjeti za rad sa svim našim proizvodima?

Pridruži se našoj zajednici, a mi te u mailu dobrodošlice častimo sa 10% popusta na jednu narudžbu!