(0)

Košarica je prazna.

Product was successfully added to your shopping cart.

Opći uvjeti poslovanja

OPĆE ODREDBE

Ove predugovorne obavijesti i opći uvjeti korištenja odnose se na obavijesti za kupce i opće uvjete poslovanja internet trgovine (u daljnjem tekstu: Internet trgovina ili Webshop) trgovačkog društva Misija ljepote d.o.o. Zagreb.

Značenje pojmova:

  • Korisnik – posjetitelj web stranice
  • Gost korisnik - neregistrirani kupac
  • Registrirani korisnik - registrirani posjetitelj Web stranice – kupac, može pristupiti i ostalom sadržaju on-line izdanja te davati svoje komentare.

Prodavatelj (davatelj usluge) je trgovačko društvo Misija ljepote d.o.o. za unutarnju i vanjsku trgovinu na veliko i malo, Našička 4, 10000 Zagreb, Hrvatska (Croatia).

Skraćeni naziv društva: Misija ljepote d.o.o.

Društvo je upisano u sudski registar Tgovačkog suda u Zagrebu, MBS: 04544528, OIB: 70157584124

Komunikacija:

Kupac /potrošač/ koji kupuje putem ove internetske trgovine (registrirani korisnik) može biti samo pravna osoba koja uredno posluje. Korištenjem internet trgovine smatra se da je kupac dao suglasnost, odnosno da je prihvatio ove predugovorne obavijesti i uvjete korištenja kao sastavni dio potrošačkog/prodajnog ugovora.

Korisnik je odgovoran za ispravnost podataka koje je naveo za potrebe korištenja usluge Webshopa, odnosno kupnje.

Webshop omogućuje kupnju robe iz ponude – prodajnog asortimana prodavatelja i raspoloživih količina, koji se odnosi na proizvode za oči, nokte, ruke i stopala (u daljnjem tekstu: proizvod) putem internet trgovine/prodavaonice na web stranici prodavatelja.

Ove predugovorne obavijesti i uvjeti poslovanja, u slučaju kupnje, čine sastavni dio potrošačkog/prodajnog ugovora koji se u skladu sa Zakonom smatra ugovorom sklopljenim na daljinu. Ove obavijesti i uvjeti korištenja podložni su promjenama u bilo kojem trenutku. Stoga kod svake posjete Internet trgovini potrebno je upoznati se s obavijestima i uvjetima korištenja jer prodavatelj neće biti odgovoran za posljedice proizašle iz promjene web sadržaja.

Korištenjem Internet trgovine kupac/potrošač (dalje u tekstu:kupac) pristaje i na ove objavljene obavijesti i opće uvjete korištenja.

Jezik

Jezik komunikacije na internetskim stranicama prodavatelja http://misija-ljepote.hr je hrvatski jezik.

OGRANIČENJA KORIŠTENJA

Kupac se obvezuje:

  • da neće unositi ili distribuirati putem web stranice sadržaje koji su suprotni zakonskim propisima, sadržaje kojima se vrijeđaju tuđa prava i interesi te prijeteće, vulgarne, pornografske i slične sadržaje. Davatelj usluge/prodavatelj ima pravo spriječiti pristup korisnicima na web stranice na kojima se obavljaju radnje suprotne ovim općim uvjetima korištenja te s te osnove ne snosi nikakvu odgovornost.
  • da neće kršiti prava intelektualnog vlasništva, da neće dokumente, podatke i informacije objavljene na web stranici reproducirati, distribuirati ili na bilo koji način koristiti u komercijalne svrhe već za osobne potrebe uz poštivanje svih autorskih i vlasničkih prava bilo davatelja usluge ili trećih osoba.

Korištenjem sadržaja ovih web stranica Korisnik web stranice/kupac prihvaća sve rizike koji nastaju iz tog korištenja te prihvaća korisititi sadržaj web stranica/Webshop za osobnu uporabu i na vlastitu odgovornost.

Davatelj usluge/prodavatelj ne jamči za točnost, istinitost ili pouzdanost bilo koje informacije i podatka pohranjenih na web stranicama ukoliko i kada su podaci preuzeti iz nekog drugog izvora.

Davatelj usluge/prodavatelj neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz nedostupnosti web stranica iz tehničkih razloga ili prekida internetske veze prilikom korištenja Webshop-a niti će odgovarati ili snositi troškove za korištenje računalne opreme i telekomunikacijskih sustava radi pristupa web stranicama i internet trgovini.

Obavijesti o mjesečnim akcijama i reklamne elektronske poruke prodavatelja koje šalje kupcu bit će označene kao reklamne poruke s jasno naznačenim pošiljateljem. Ako kupac ne želi primati te poruke i obavijesti prodavatelj će to poštovati. Kupac ima mogućnost odjaviti se s newslettera.

Ako se na web stranici nalaze drugi oglašivači, oni su odgovorni za te sadržaje oglašavanja te prodavatelj nije odgovoran za pogreške i nepravilnosti tih propagandnih materijala.

Upućivanje na druge linkove

Internet stranica prodavatelja može upućivati korisnika na druge linkove koji su izvan kontrole prodavatelja te korisnici na njih pristaju na vlastitu odgovornost. Prodavatelj nije odgovoran za sadržaj na tim stranicama.

ZAŠTITA PRIVATNOSTI

Prodavatelj će pružati zaštitu osobnim podacima kupaca na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima koji su bitni za ispunjenje obveze prema kupcima.

Prodavatelj neće nedopušteno distribuirati podatke o kupcima ili uključivati kupce u marketinške projekte ili kampanje bez kupčeva dopuštenja.

Svi podaci o korisnicama i kupcima strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje posla.

Registracijom na Internet trgovinu - označavanjem određenog polja (kućice) na web stranici smatra se da kupac daje suglasnost i pristaje na prikupljanje, korištenje, obradu i prenošenje osobnih podataka potrebnih za korištenje web stranica i za davanje podataka trećima radi izvršavanja usluge prema korisniku/kupcu kao i za potrebe vlastitih evidencija i baze podataka te za obavještavanje korisnika-kupca o novim proizvodima i uslugama.

Kupac može povući suglasnost pa će time prestati obrada podataka kupca kao i registracija u Misija ljepote trgovini.

Davatelj usluge/prodavatelj omogućit će korisnicima/kupcima pristup njihovim osobnim podacima kako bi osigurao da su osobni podaci točni, potpuni i ažurirani.

Za zaštitu osobnih podataka poduzete su mjere sigurnosti koliko god je to moguće ali davatelj usluge nije odgovoran za radnje bilo koje treće strane.

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Kupac ima pravo, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, uputiti prodavatelju pisani prigovor na sljedeći način:

  • putem pošte na adresu: Misija ljepote d.o.o., Našička 4, 10000 Zagreb
  • elektroničkom poštom na e-mail adresu: info@misija-ljepote.hr
  • izravno u prodajnom prostoru – prodavaonici prodavatelja.

Prodavatelj će odgovoriti pisanim putem na prigovor potrošača u roku od 15 dana od dana primitka prigovora. Evidenciju o uloženim prigovorima prodavatelj će čuvati u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Kupac se uvijek može prodavatelju obratiti s upitima, sugestijama, prijedlozima putem naznačenih tel. brojeva i adresa.

Uputa o podnošenju prigovora istaknuta je i posebno na web stranici prodavatelja s informativnim obrascom za prigovor koji kupac može koristiti za ulaganje prigovora.

GOST KORISNIK (neregistrirani kupac)

Kupnju proizvoda ne mogu obavljati neregistrirani korisnici - pravne osobe.

Gost korisnik može pregledavati sadržaj Internet trgovine.

REGISTRACIJA

Korisnik se registrira na web stranici prodavatelja.

Registrirani korisnik je obvezan čuvati tajnost korisničkog imena i lozinke te je odgovoran za sve nedozvoljene aktivnosti autorizirane pod njegovim korisničkim imenom i/ili lozinkom. U slučaju sumnje o nedopustivom korištenju njegova korisničkog imena i lozinke obvezan je odmah obavijestiti davatelja usluge-prodavatelja putem kontakta objavljenog na web stranici. Naručitelj/Kupac odgovara za ispravnost svih unesenih podataka prilikom kupovine artikala.

Nakon uspješene autorizacije registrirani korisnik može nastaviti kupnju putem internet trgovine (Webshop), a u slučaju neuspješne autorizacije postupak kupnje se prekida.

NARUDŽBA

Nakon pregleda ponude artikala Kupac naručuje proizvod elektroničkim putem nakon odabira na temelju slike i osnovnih podataka o proizvodu na web stranici. Slike su ilustrativne prirode te ne mogu odgovarati u svim detaljima stvarno dobavljivom proizvodu.

Klikom na „dodaj u košaricu“ odabrani proizvod sprema se u potrošačku košaricu. Postupak se ponavlja do završetka odabira. Klikom na košaricu prikazuje se sadržaj košarice koji se može promijeniti ili ukloniti iz košarice. Po završetku izbora artikala odabire se željeni datum dostave i klikne „sljedeći korak“ Kupac treba ispuniti polja potrebna za dostavu te odabrati jedan od načina plaćanja.

Proizvodi se smatraju naručenim i ugovor sklopljen kada kupac prođe cijeli postupak naplate, a prodavatelj dostavi potvrdu primitka narudžbe kupcu. Potvrdu primitka narudžbe Prodavatelj će elektroničkim putem dostaviti Kupcu.

razdoblju od stavljanja proizvoda u košaricu do potvrde plaćanja postoji mogućnost da količine proizvoda nisu više na raspolaganju o čemu će prodavatelj obavijestiti kupca na mail adresu ili telefonom, a Kupac tada ima mogućnost otkazati naručeni proizvod ili tražiti zamjenski.

Prodavatelj nije odgovoran za troškove koje ima kupac pri pregledavanju i pretraživanju web stranice (telefona, podatkovnog prometa i sl.) ili za bilo koje druge troškove do kojih može doći prilikom narudžbe ili pregledavanja, odnosno pretraživanja web stranice.

CIJENE

Istaknute cijene su maloprodajne sa dodatkom PDV-a. Cijene proizvoda istaknute su u sllužbenoj valuti Europske Unije - Euro.

Ponuda prikazuje odabranu robu s cijenama sukladno odabranom načinu plaćanja te eventualnim trenutnim akcijama i popustima kao i iznosom troškova dostave koju plaća kupac, što sve čini ukupnu cijenu. U slučaju popusta na ponudi je naznačena stara cijena i cijena s popustom.

Prodavatelj zadržava pravo promjene cijene. Cijene se mogu mijenjati bez prethodne najave sve do trenutka narudžbe, odnosno trenutka sklapanja ugovora.

Istaknute cijene vrijede za gotovinsko, virmansko i kartično plaćanje.

Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti prodavatelju jednim od načina plaćanja navedenim posebno na stranici Internet trgovine.

Sve do potpunog plaćanja proizvoda iz potvrđene narudžbe, proizvodi ostaju u vlasništvu prodavatelja neovisno jesu li već dostavljeni kupcu. U slučaju neplaćanja ili nepotpunog plaćanja, prodavatelj ima pravo zahtijevati vraćanje proizvoda u kojem slučaju proizvodi ne smiju biti rabljeni, oštećeni i vraćaju se u stanju u kakvom su zaprimljeni.

Sa sigurnošću naplate i sigurnošću plaćanja kupac se može upoznati posebno na stranici Internet trgovine.

DOSTAVA (isporuka)

Nakon zaprimanja potvrde o plaćanju, prodavatelj se obvezuje dostaviti (isporučiti) kupljeni proizvod kupcu u najkraćem mogućem roku.

Prodavatelj nije odgovoran za nemogućnost dostave u naznačenim rokovima ako kupac nije zatečen na adresi za dostavu koju je dao, u kojem slučaju će biti ostavljena poruka s brojem za kontakt.

Dostava se može izvršiti i punoljetnoj osobi – članu domaćinstva i ovlaštenoj osobi ili službi pravne osobe, uz predočenje osobnog identifikacijskog dokumenta.

Potpisom otpremnice smatra se da je Kupac proizvod preuzeo.

Rok isporuke je tri radna dana, od dana potvrde o plaćanju, a najduže osam radnih dana za područje kontinentalne Hrvatske, odnosno najduže deset radnih dana za područje otoka.

Trošak dostave (isporuke) iznosi 398 eur+ pdv (dostava za područje grada Zagreba uz odabir opcije plaćanja pouzećem se naplaćuje 3,98eur+pdv), dok je za virmansko plaćanje besplatna, te se cijena prijevoza na otoke koji nisu mostom povezani s kopnom uvećava za dodatnih 4,64 eur.

U slučaju odbijanja primitka proizvoda bez valjanog razloga, prodavatelj ima pravo zahtijevati nadoknadu svih nastalih troškova.

Prodavatelj obavlja dostavu isključivo unutar područja Republike Hrvatske

IZJAVA O ZAŠTITI I PRIKUPLJANJU OSOBNIH PODATAKA I NJIHOVOM KORIŠTENJU

Misija Ljepote obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke koji su nužni za ispunjenje naših obveza nakon zaprimljene narudžbe. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Misije LJepote i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Izjava o zaštiti prijenosa osobnih podataka

Osobni podaci kupca, u slučaju online kartičnog plaćanja, prenose se prema Monri WSPay pružatelju usluge online kartičnog plaćanja. Monri WSPay kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te sa osobnim podacima postupa u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštiti upisa i prijenosa podataka. Monri WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka. Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanja obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima. Za izvršenje Ugovora (autorizacije i naplate) potrebni su sljedeći osobni podaci kupca:

  • Ime i prezime
  • E-mail
  • Telefon
  • Adresa
  • Mjesto
  • Poštanski broj
  • Država
  • Vrsta kartice
  • Broj kartice
  • Vrijeme trajanja kartice
  • CVV kod kartice

Monri WSPay ove osobne podatke ne obrađuje niti koristi osim u svrhe izvršenja ugovora autorizacije i naplate. Monri WSPay jamči ispunjavanje svih uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka, a osobito poduzimanje svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera a to naročito potvrđuje i PCI DSS L1 certifikatom.

IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE KATIČNOG PLAĆANJA

Pri plaćanju na našoj web trgovini možete koristiti Monri WSPay sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

Monri WSPay je siguran sustav za online plaćanje u realnom vremenu koristeći kreditne i debitne kartice. Sustav kupcu osigurava siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje PCI DSS certifikat. Prilikom razmjene podataka koristi se SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviši stupanj zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

PRIHVAĆENE KARTICE

Kartičari koriste sljedeće sigurnosne programe:

OBAVIJEST O PRAVU KUPCA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Kupac može jednostrano raskinuti ugovor sklopljen u Internet trgovini (ugovor sklopljen na daljinu) ne navodeći razlog i to u roku od 14 dana od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed (isporučen). Ako se radi o više pošiljaka isporučenih u različito vrijeme, rok se računa od zadnje pošiljke. Ako je ugovorena redovita isporuka proizvoda kroz određeno razdoblje, rok se računa od prve pošiljke robe, odnosno proizvoda.

Da bi kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, mora prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jedostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom da raskida ugovor, koju šalje elektroničkom poštom, a može koristiti priloženi primjerak informativnog obrasca o jednostranom raskidu ugovora a koji je propisao Ministar gospodarstva u sklopu Pravilnika o sadržaju i obliku obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora (NN br. 72/2014.). Primjerak informativnog obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na mrežnoj stranici prodavatelja, kupac/potrošač može elektronički ispuniti i poslati prodavatelju. Informativni obrazac može se preuzeti ovdje.

Potvrda primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit će se kupcu bez odgađanja, elektroničkom poštom, odnosno na trajnom mediju.

Ako kupac jednostrano raskine ugovor izvršit će mu se povrat novca koji je primljen, uključujući i troškove isporuke (dostave). Ako je kupac izabrao drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju je prodavatelj ponudio, neće se vratiti dio novca koji se odnosi na troškove isporuke.

Prodavatelj će izvršiti povrat novca najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je prodavatelj zaprimio izjavu kupca o jednostranom raskidu ugovora pod uvjetom da je kupac vratio proizvod. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je kupac izvršio uplatu. U slučaju pristanka na drugi način povrata, kupac neće snositi nikakve troškove u odnosu na povrat.

Povrat novca bit će moguće izvršiti tek nakon što proizvod bude vraćen ili nakon što je kupac dostavio dokaz da je robu/proizvod poslao natrag prodavatelju.

Ako kupac jednostrano raskine ugovor dužan je vratiti proizvod neoštećen, nerabljen s ambalažom kao i sa svom primljenom pripadajućom dokumentacijom uz proizvod (račun, i druga pripadajuća dokumentacija) u roku od 14 dana od dana kada je kupac obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor. Pritom, kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezulat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Smatrat će se da je kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako je prije isteka roka predao robu/proizvod prodavatelju odnosno osobi ovlaštenoj za primanje robe. Prodavatelj će obavijestiti kupca da li će robu/proizvod preuzeti sam.

Troškove povrata robe snosi sam kupac.

Proizvod koji se vraća ne smije biti korišten.

Sve informacije o povratu robe/proizvoda i novca kupac može dobiti na mobitel broj: 00385 98 675 287.

Kada potrošač/kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (NN br. 41/1014.) određeno je člankom 79. tog Zakona s kojim odredbama se kupac može upoznati klikom na link: Zakon o zaštiti potrošača.

REKLAMACIJA

Kupac ima pravo reklamacije proizvoda, u skladu sa zakonskim uvjetima i rokovima.

Ako je kupcu isporučen proizvod koji nije naručio ili ako proizvod ima oštećenja ili grešku, odnosno materijalne nedostatke, kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda na koju je prodavatelj dužan odgovoriti u roku od 15 dana.

Reklamacija se obavlja pisanim putem, u pravilu, putem elektronske pošte na adresu: info@misija-ljepote.hr.

Ako Kupac nije primio naručeni i plaćeni proizvod u roku određenom za isporuku (dostavu) proizvoda, ima pravo, na obrascu za reklamacije ili putem kontakata objavljenih na web stranici, prijaviti da proizvod nije dostavljen. Prodavatelj će postupiti po takvoj prijavi i utvrditi razloge neisporuke proizvoda u najkraćem mogućem roku te obavijestiti kupca o daljnjem rješavanju predmeta.

Pri dostavi proizvoda peporuča se da kupac/potrošač odmah pregleda proizvod i o uočljivim, odnosno vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana ili bez odgađanja. U tom slučaju potrebno je ispuniti odgovarajaći obrazac te javiti putem e-maila ili telefonski, u skladu s korisničkim uputama na web stranici, da li kupac želi ponovnu dostavu proizvoda ili povrat novca. Ponovljena dostava ili povrat novca obavlja se u roku od 14 dana od dana povrata proizvoda.

Ako je zahtjev za zamjenom proizvoda ili povratom novca opravdan, prodavatelj će postupiti u skladu sa zahtjevom kupca s tim da će trošak ponovnog slanja proizvoda ili povrata novca snositi prodavatelj.

Povrat proizvoda obavlja se dostavom na adresu o kojoj je kupac obaviješten na obrascu za reklamacije.

Izravne troškove povrata proizvoda snosi kupac, osim u slučaju kada proizvod nije primio (odbijanje primitka), zbog vidljivih nedostataka ili ako je isporučen drugi proizvod a ne onaj koji je naručen. Kupac je obvezan proizvode vratiti u stanju u kojem su mu dostavljeni.

Kupac ne može reklamirati izgled proizvoda jer slika koja ilustrira proizvod ne mora odgovarati u svim detaljima stvarnom izgledu proizvoda.

U slučaju kupnje proizvoda s istaknutom greškom, kupac nema pravo na reklamaciju zbog materijalnog nedostatka.

U skladu sa Zakonom o obveznim odnosima potrošač može uputiti prigovor-reklamaciju za materijalni nedostatak, u roku od dva mjeseca od kada je uočen nedostatak. O svim pravima i rokovima za materijalne nedostatke, kupac se može informirati u Zakonu o obveznim odnosima kako je naznačeno u sljedećoj glavi.

POSEBNO O ODGOVORNOSTI ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koji je on imao u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.

Rizik slučajne propasti ili oštećenja proizvoda prelazi na kupca u trenutku kada je njemu ili osobi koju je naveo, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

Ako proizvod ima materijalni nedostatak ili se on pojavi unutar roka od 6 mjeseci od trenutka prijelaza rizika na kupca smatra se da je nedostatak postojao u vrijeme prijelaza rizika na kupca osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno.

Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su poljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Prodavatelj neće odgovarati za materijalne nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati, osim ako je prodavatelj tvrdio i izjavio da proizvod nema nedostatke ili da ima određena svojstva.

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima (NN br. 35/05., 41/08.,125/11.), kada proizvod nema potrebna svojstva za redovitu uporabu ili nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane ili je proizvod nepravilno montiran a montaža je uključena u ispunjenje ugovora o kupoprodaji i drugi nedostaci u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima.

U skladu sa Zakonom o obveznim odnosima kupac ima pravo u slučaju materijalnih nedostataka zahtijevati od prodavatelja da nedostatak otkloni ili da mu prodavatelj preda drugi proizvod bez nedostatka ili zahtjevati sniženje cijene ili dostaviti izjavu da raskida ugovor.

O cjelovitim informacijama o materijalnim nedostacima, odgovornosti i rokovima, kupac se može informirati na linku: Zakon o obveznim odnosima.

OSTALE ODREDBE

Ugovor na daljinu (potrošački/prodajni ugovor) je jednokratan ugovor koji je konzumiran njegovim potpunim ispunjenjem.

Za sve što nije uređeno ovim uvjetima korištenja primjenjuje se Zakon o elektroničkoj trgovini, Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o obveznim odnosima i drugi zakonski propisi koji dijelom uređuju pojedina pitanja iz ovog područja.

O cjelovitim informacijama o pravima potrošača kupac/potrošač se može upoznati u odredbama Zakona o zaštiti potrošača koji se nalazi na web stranici prodavatelja.

Sporovi

Prodavatelj i kupac će sve možebitne sporove uvijek nastojati rješavati sporazumno, a ako u tome nikako ne bi uspjeli, nadležan je stvarno nadležni sud u Zagrebu.

Sporovi se mogu rješavati i izvansudski u slučaju prijedloga za mirenje pri ovlaštenom centru za mirenje u skladu sa Zakonom o mirenju i Pravilnikom odabranog centra za mirenje ili pri Sudu časti Hrvatske gospodarske komore (HGK) u slučaju prijave kupca Sudu časti, na koja prava potrošača upućuje Zakon o zaštiti potrošača.

PRIJAVI SE I UŽIVAJ U POGODNOSTIMA!

Zanimaju te noviteti koje ćemo predstaviti uskoro, vrući popusti kao što su Black Friday i Birthday sale ili savjeti za rad sa svim našim proizvodima?

Pridruži se našoj zajednici, a mi te u mailu dobrodošlice častimo sa 10% popusta na jednu narudžbu!